Marketing WWW

Marketing internetowy - skuteczna reklama i promocja w Internecie!

Marketing internetowy - marketing WWW - jest to forma marketingu, używająca jako medium Internetu oraz stron WWW (World Wide Web) lub sklepu internetowego. Marketing ma za zadanie przekazanie informacji marketingowej, a także pozyskanie klientów. Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy. Wśród form wyróżnić możemy między innymi:
  • strony rezultatów wyszukiwarki,
  • banery,
  • reklamy multimedialne,
  • reklamy serwisów społecznościowych,
  • interstitial,
  • ogłoszenia reklamowe w Internecie,
  • sieci reklamowe
  • e-mail marketing, łącznie z e-mail spam.
To właśnie e-mailing był jedną z pierwszych form reklamy, która była rozsyłana przy pomocy poczty elektronicznej.

Linki sponsorowane w wyszukiwarkach, czyli Google Adwords

Usługa Adwords Wśród popularnych usług pozwalających na szybki sposób znaleźć się na pierwszych stronach wyszukiwarek jest usługa Google Adwords, czyli linki sponsorowane. Zastanawiasz się na czym polega dokładnie i jak działa taka usługa, a przede wszystkim ile możesz dzięki niej zarobić? Postaramy się w prosty sposób przybliżyć tę formę marketingu.

Patrząc na stronę z wynikami wyszukiwania w google.pl dla większości haseł/zapytań widzimy na górze i dole oraz po prawej stronie bloki z reklamami tekstowymi i obrazkowymi wraz z linkami do stron. Jak działają takie reklamy?

Po wpisaniu w pasek wyszukiwarki szukanego hasła następuje wyświetlenie stron przypisanych w rankingu google do danego hasła, a w blokach reklamowych pojawią się reklamy, które podczas tworzenia kampanii Adwords zostały przypisane do szukanego hasła. Jeżeli kilku klientów google utworzyło reklamy na to samo słowo to o miejscu/ pozycji wyświetlania reklamy decyduje stawka przypisana danemu słowu kluczowemu zgodnie z zasadą im większa stawka tym wyższa pozycja reklamy.

Po wybraniu i kliknięciu w link sponsorowany zamieszczony w reklamie internauta zostaje przekierowany na stronę reklamodawcy, któremu automatycznie zostaje naliczona/potrącona z konta opłata w wysokości stawki ustawionej dla szukanego słowa. Ilość odwiedzin w ten sposób pozyskanych zależy od ustawionego dziennego limitu wydatków.

Jeżeli jesteś zainteresowany stworzeniem kampanii Adwords i tym aby ktoś zajął się jej prowadzeniem, analizowaniem rezultatów zachowań konkurencji i reagował na sytuację na rynku to warto skorzystać a usług specjalistów.

Szczegóły pod linkiem:

http://sstore.pl/linki-sponsorowane-google-adwords-prowadzenie-kampanii-przez-okres-6-miesiecy-p-157.html

Marketing WWW, marketing internetowy - skuteczna reklama i promocja w Internecie! © 2014